Lucia !

2010-12-13 ♦ 14:56:11


Jag är den med lockigt hår som går en person bakom lucian, som är Paulina!


Man ser lite av mitt huvud ;)


Blundar typ


Läser min dikt som går så här:

Så hälsa vi dig Lucia
ljusgestalt i kulna dagar
då vi strida mot mörkret
som oss binder och försvagar
Må de skenet kring din panna
alltid mana oss att stanna
och tänka på den högtid som stundar

Det var skit roligt att gå lucia tåget. Vi lottade vem som skulle bli lucia för ganska länge sen, jag har fått träna min dikt och jag kunde den utan till typ efter nån dag ;)
Nu är det bara att hoppas att man får vara med i lucia tåget på manhem ;P

 


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Tyckte du att luciatåget blev bra ? ;D <33

2010-12-13 @ 21:09:21
URL: http://livetenligtottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D