Mobil bilder - igår

2010-12-28 ♦ 10:26:05



Hahaha suddiga bilder från igår!
Linda sovde hos mig från söndag till måndag och på morgonen for vi till Happis, fanns inget som jag ville ha typ. Vi gick på många affärer sen så for vi och åt på max.
Ska sen visa vad jag har fått i julklapp av mina kompisar, kan säga nu lite saker jag fick av familjen.

detta fick jag av familjen :
• Några ramar
• Massor av kläder!
• fototidning
• hårspray och hår mousse
• två halsband, ett par örhängen
• shower gel och så var det några andra saker där i också
• några pyssel saker
• pengar




Kommentarer
Postat av: E M E L i E

SV: Tack! Jo, det är min.. Eller "våran", min familj! :D <33

2010-12-28 @ 16:27:41
URL: http://emmseliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D