Frevis - lägerskola

2010-10-27 ♦ 16:21:25

Sanna med sin kamera (Sanna du får kopiera denna om du vill)



Sanna skär sallad


Ottilia


Josse


Ljus, Haha Sanna fotar på andra sidan





Blev inte så nöjd med bilderna
Jag och Sanna tänkte fota mycket men det blev det inte.
När vi kom dit gick vi till stugorna och bäddade, jag sovde med Linda, Angelica och Paulina. Sen efter 2 timmar kanske åt vi lunch och sen hade Sannas mamma något samtal om våran klass m.m. Sen så fick vi lite fika. Efter ett tag kom Camilla Håkansson och var där och pratade om självförtroende och sen var hon med oss och gjorde mat, vi blev indelade i grupper som skulle göra förrätt, varmrätt och efterrätt.
Jag var med Sanna, Ottilia och Vilma vi gjorde lax filé och potatisknyten, sen när vi och åt.
Till förrätt fick vi tomat soppa och vitlöks bröd, till varmrätt lax filé och efterrätt smulpaj med blåbär och vaniljsås.
Gott var det.
Efter maten så fick vi gå ut ett tag och vi åkte linbana. Sen så sjungde vi med Camilla (låtarna kommer i slutet av inlägget).
Sen idag så har vi varit ute, ätit lunch och städat. Det har varit jätte kul

Dessa låtar sjöng vi:





Dancin on my own


The killers



Från och med du

Kommentarer
Postat av: BEXXXXXXX

det blev bra bilder:) gillade speciellt den sista:)

2010-10-30 @ 16:38:43
URL: http://rrebeccawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D