Bildbomb från idag och igår!

2010-09-25 ♦ 17:03:47


Emma


Linda


Emma


Jag


Emma och Linda, hehe


Emma


Linda


Mina ögon, stirrade


Emmas ögon



Linda hehehe




Emma


Linda


Redigerad














































En bildbomb från idag och igår, skrev under vissa bilder, för er som inte vet vilka det är. Alla är fotade med canon eos 1000D Linda och jag har en, vi har fotat med självutlösare och själv. Har haft det jätte kul. Ikväll eller imorgon får ni se lite "behind the scenes" bilder också :D


Kommentarer
Postat av: Emma.s

Ta bort 33 och 32 om du e snäll , ser lite drogad ut ;S

2010-09-25 @ 18:24:50
Postat av: Linda

Har gjort det nu :D

2010-09-26 @ 10:40:45
URL: http://lindassphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D