Dagens outfit

2010-09-09 ♦ 15:20:10



Tröjja - Gina

Kofta - HM

Jeans shorts - Lindex

Strumpbyxor - HM

Hej! På skolan efter lunch hade vi träning till trekampen, med 4 och 5:an. Sen så när jag skulle cykla hem hade nån flytta min cykel, även fast den var låst, när jag började cykla så var det punka på båda däcken, nån hade varit och tagit bort ventilarna (stavning) på båda däcken men vi hittade dom, samma hände för Linda. Vi skulle pumpa luft idom, det gick inte i mitt bakdäck nån grej från ventilen var borta, Linda bad hennes pappa komma och hämta henne, jag fick åka med dom då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D