From 2011

2011-12-31 ♦ 13:28:08


Natur


Porträtt

Slänge bara ihop två snabba collage med bilder från iår, tog ut de som jag tyckte var fina.
En liten sumering:
År 2011 har varit ett bra år, har lärt mig en massa saker om redigering och foto-inställningar och tycker själv att jag har utvecklats inom fotograferingen. I fotbollen slutade vi som 3:a i serien, vi i laget har faktiskt blivit närmre varandra och viktigast av allt är ju att vi har blivit bättre spelare. Tog silvret i Norrlands mästerskapet i innebandy, vunnit alla matcher vi spelat nu i serien. Spelat SM och gått vidare till omgång två! Jag själv har fått bättre självförtroende och så vidare.


Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

Fint :)

2011-12-31 @ 14:01:52
URL: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D