Tjejkväll

2011-01-23 ♦ 15:28:01

Hej! Har varit med Emma och Josse igår det var jätte kul ;)
Sen så for jag till Ottilia och Angelica, Sanna och Linda var också där och vi lagade tacos och sen så åt vi.
Vi var där ett tag och åt efterrätt också. Sen så kom dom till mig och sovde här vi gjorde massage och en tvättade ansiktet med en ansiktssak som Ottilia hade med sig. Man kan säga att vi hade en spa kväll
Vi var också ute och en massa annat. Sen så idag spelade vi wii




Ottilia


Linda


Angelica hade målat Lindas naglar




Jag


Linda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D