Some nice t-shirts

2011-10-25 ♦ 08:22:38

Allt är från gina tricot. Slängde bara ihop ett collage med några snygga tröjor, som man kan ha till ganska mycket t.ex svarta leggings och en tubhalsduk, SNYGGT!
Men iallafall så skulle jag göra ett inlägg igår kväll, men jag hann inte för jag var på innebandy träning och så har jag tränat på läxan.
Jag har glömt att säga att vi har en konsert idag med skolan, som är ikväll. Man kommer uppträda med en låt som man har tränat på under musiken, fast de är bara de som går i klass 7 som ska göra de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D