She saved everyone, but couldn't save herself

2012-11-26 ♦ 17:50:41
Bjuder på en suddig bild som jag just fotade
Hallå! Tänkte egentligen blogga igår på kvällen, men kunde inte av någon anledning logga in.. så tar och bloggar nu istället. Fixade några saker i mitt rum igår som jag köpte när vi var i Happis, är super nöjd! Kommer kanske visa bilder på mitt rum någon dag, men lovar inget!
 
Idag har jag haft mina converse för första gången, de kommer nog inte vara så vita länge till.. haha! Men iallafall så tänker jag plugga nu. Slänger kanske in ett inlägg senare!

Kommentarer
Postat av: claralarsson

SV: jaha okej, men lycka till då! :D

2012-11-26 @ 20:01:40
URL: http://claralarssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D