But that's alright

2013-04-15 ♦ 20:29:45
Nuläget
Hade tänkt blogga igår, men var typ inte hemma så mycket. Började med att fara till Ottilia där vi gick till Angelica samtidigt som vi fotade några bilder, hos Agge fotade vi ännu mer, så nu har jag ännu mer bilder och visa. Åt sedan hos Ottilia innan vi for till Alma (som fyllde år igår, grattis!) där vi var ett tag, sen då jag kom hem duschade jag och satt mig sedan och såg tv. Nu idag har jag inte gjort så speciellt mycket, skola som vanligt och for sedan på en rolig träning. Nu tänker jag fortsätta se på någon hk sak och dricka festis, hehe. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D