Just the way you are

2013-04-22 ♦ 21:43:54
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm II
Tjena! Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var så himla trött! Hade ju ett tränigsläger med fotbollen, vilket var super roligt! Spelade en massa fotboll, grillade, umigicks med laget och hade det bra. Idag är det måndag, slutat tjugo över två som vanligt. Fick sedan cykla hem i värsta motvinden, det var typ hemskt att cykla idag.. Annars så har jag sett på tv, pluggat till matte diagnosen som vi har imorgon och gått på en kvällsprommis.

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh, fortfarande snö? :)

2013-04-22 @ 23:08:05
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D