Kyckling toast

2013-04-19 ♦ 13:20:50
Instabild @llindalandstrom
Hejsan! Bästa fredagen på länge, eller iallafall hittills. Har fått slutat tidigare idag också, redan kvart i elva på grund av att bilden var inställd och vi behövde inte gå på idrotten, det var verkligen inte helt fel! Jag och Linda bestämde oss för att äta på stan, blev en kyckling toast på myggan, var så sjukt gott! Har gått runt på stan ett tag nu och ska snart cykla hem. Har inga planer inför kvällen, men ska försöka redigera några bilder.

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Jag ska spela match och vara med kompisar!

Skulle var jätte snällt om du kunde skriva en kommentar om vad som är roligt att se på min blogg, Tack i förhand! :)

2013-04-19 @ 17:53:51
URL: http://photobyalice.blogg.se
Postat av: frukallgren.blogg.se

åh goooooott! :D

2013-04-20 @ 22:13:47
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D