Blog Award

2013-12-29 ♦ 10:16:21
1. Beskriv dig själv med 5 ord.
Ojdå, inte riktigt min starkaste sida. Men är väl snäll, omtänksam, positiv, rolig och lugn.
 
 
2. Vad föredrar du? - Fest/Myskväll?
Beror på humöret, men oftast myskväll skulle jag tro.
 
3. Bästa årstiden och varför?
Sommaren helt klart, man slipper plugget och kan bara koppla av. Sen är ju vädret ett plus också! Fast alla årstider är ju bra på sitt sätt.
 
 
4. Vad tycker du att du är riktigt bra på?
Är inte direkt den som säger att jag är bra på något, men att börja göra sakerna i god tid. Tänker skolarbeten och sånt dära.
 
5. Vilken av dina egenskaper tycker du om allra mest?
Att jag förlåter folk fort, kanske för fort ibland
 
6. Vad inspirerar dig?
Olika bloggar, we♥it, vissa instagramkonton osv.
 
(Från weheartit)
 
7. Vilka bloggar läser du?
Mina vänners (kolla länkarna) och vissa andra kända bloggar. Orkar inte länka alla eftersom det är en hel drös.
 
8. Nämn 3 saker som gör dig riktigt glad.
När man får ut något av att lägga ner mycket tid.
Komplimanger som någon menar.
Att spela fotboll och innebandy.
 
9. Vad är viktigast med vänskap enligt dig?
Att båda litar på varandra och att man vet vet att det man säger inte kommer ut till någon annan.
 
 
10. Vad gör dig arg?
Mobbning.
Speciellt på ask.fm, vem som helst kan kommentera på någons ask utan att personen någonsin vet vem det är eftersom det är anonymt. Fattar inte ens hur man vill skaffa ett ask.fm konto, när de ändå är nästan samma frågor som kommer.
 
11. Vad får dig att fastna för en speciell blogg?
Det första man ser av bloggen är ju headern, så det är väl en av sakerna. Men hur inläggen är uppbygdda spelar också ganska stor roll.
 
 
Orkar inte göra 11 nya frågor, så ni som vill får svara på frågorna jag fick!

Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg! :) vad har du för kamera? :)

2013-12-29 @ 10:49:56
URL: http://www.elinaleanderssoon.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: jaao :/

2013-12-29 @ 12:34:12
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Emmy

Alltid så himla kul att läsa dessa :D

sv;
Ber om ursäkt för så sent svar men tack, hoppas att du hade en god jul i varje fall! Kram ^^

2013-12-29 @ 12:55:41
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Elisabet

härliga bilder

2013-12-29 @ 17:28:33
URL: http://elisabetolinder.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D