Every summer has a story

2013-06-07 ♦ 08:04:27
Hallåå! Har typ inte hunnit blogga på två dagar, har helt enkelt inte haft tid. I onsdags slutade vi efter första lektionen som vi också fick gå tidigt ifrån, det var riktigt skönt! Då for jag och några tjejer från klassen och åt på stan, cyklade sedan runt lite och slutade med att vi hamnade på furuvallen. Sen hade jag fotbollsträning och efter den var jag med Linda igen.
 
Igår kom Emma hit en sväng innan vi cyklade iväg till henne och fotade. Hann inte vara med varandra så länge eftersom jag hade träning. Efter den for jag och Linda in till stan och köpte oss en cola, haha hittade våra namn för första gången! Anledningen till att jag vaknat så tidigt idag är för att jag ska till Luleå, så måste göra mig klar nu, vi ses!

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

vad skönt att få sluta tidigare :)

~ Ge förslag på vad man kan videoblogga om, om jag väljer ditt förslag så får du en länk! :) http://idahtt.blogg.se/2013/june/tipsa-pa-saker-man-kan-videoblogga-om.html ~

Du får detta därför att du har deltagit i Dagens blogg hos mig. Förlåt ifall du inte gilar sånt här! :)

2013-06-08 @ 16:48:22
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Linda <3

Grym cola ;)

2013-06-28 @ 12:07:36
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D