Glad påsk i efterskott

2013-03-31 ♦ 15:33:19
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm II
Spenderade min påsk ute på isen, eller ja ett tag iallafall. Pappa gick med freddy och jag skidrade längs skidspåret på älven, var riktigt härligt väder! Sen såg jag på några filmer på tv;n och tog det lugnt. Städade även mitt rum och sov sedan i en renbäddad säng, så sköönt!
 
Idag har jag sovit länge med tanke på att klockan går en timma fortare, men skönt var det då! Annars så har jag varit och handlat och sen har jag inte gjort något speciellt.

Kommentarer
Postat av: ida munther

sv; det tycker jag att du ska göra :)
ingen orsak, säger bara det jag tycker ;)

2013-03-31 @ 17:14:45
URL: http://iidaidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D