Behind the scenes

2011-08-24 ♦ 20:36:52


Behind the scenes då jag och Emma fotade vatten bilder (här och här)
Då jag fotar vatten bilder använder jag mig av en
Bunke - com jag fyller fullt med vatten i och så har man trycket på vattnet lågt då den är full, eller så sätter man bara ett lock på bunken.

Hemma gjord reflexskärm - cool bakgrund.
+ Kom ihåg att övning ger färdighet så de blir inte så bra bilder första gången man fotar!
Sen redigerar jag bidlerna ibland i en blå nyans som blir ganska fin.

Tänkte bara slänga in ett snabbt tips till mina läsare ifall ni ville veta hur jag fotar vattenbilder :)


Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Skoj!

2011-08-24 @ 21:37:13
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Linn

Väldigt fin blogg. Jag är Emma.À s kusin

2011-08-25 @ 20:03:51
URL: http://vigoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D