Svar på frågestunden !

2011-02-01 ♦ 14:46:36

Postat av: Emma.S ♥
Vilka 2 är dina absolut bästa vänner? Du får bara ta 2! - Det är nog du och Linda
Fanta/cola/monster - Cola !
Blondin / brunett? - Blondin! (Hahaha bara för att jag är det)

Postat av: Mimmi
är du kär i nån kille i så fall vem - Nej det är jag inte
vem är den sbsoluta bästa vän - Har många ! ;)

Postat av: Moa :)
Antingen eller:
sommar/vinter - Sommar
kamera/mobil - Kamera !
dator/tv - Dator
Mobil/dator - Dator
snygg kille men inte snäll/ful kille men snäll :) - Ful kille men snäll ...
några bästisar/flera kompisar - Hmm båda!
innebandy/fotboll - Fotboll tror jag!

andra frågor nu ^^

Vad har du för kamera, objektiv o.s.v? - Jag har en canon eos 1000D och jag har objektivet som följer med kameran
Vad är din högsta önskan? - Vet faktiskt inte!
hoppa på ett ben hela tiden eller rapa hela tiden efter du sagt något? :D - Hoppa på ett ben hela tiden tror jag!

Postat av: Amanda.
hur många objektiv har du? vilka? ;) - Jag har bara ett , det som följer med
Vilken är din favorit årstid? :D - Sommar/höst !!


Postat av: alice
hej
vad fick dig at börja blogga? - Många av mina kompisar gjorde det och då ville jag också prova och jag tyckte att det var roligt så jag fortsatte!
vad går du i för sporter - Jag går i fotboll och innebandy!

Postat av: hanna!
har du haft någon pojkvän? behöver inte vara nå seriöst :D - Haha typ i dagis !
din bästis?  Har många!
var bor du? - I Kalix

nikon eller olympus? - Nikon

kan du göra ett inlägg med hur man fotar bra porträtt? - Jo jag kan det så ni får hålla utkik, kommer kanske nån dag i veckan!! Måste fundera på hur jag ska skriva m.m!




Hoppas att alla blev nöjda med svaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D