Övik

2011-01-08 ♦ 14:00:40


Emelie


Emma och My


Alma


My


Johanna


Hanna med Almas kamera


Emma


Johanna och Alma


Johanna och Ottilia


Evelina och Emma













Sanna












Förlåt för vissa skit suddiga bilder, men det är inte så lätt att fota.

Fotade dessa bilder den matchen jag inte var med för jag hade ont i huvudet.
Vi fick ju åka ungefär 6-7 timmar fast det gick fort för vi spelade ds, såg på film och pratade. Skriver nu hur matcherna gick.

Under tisdag då vi kom dit hade vi en match
Spöland/Vännäs - Team Kalix= 4-7 (till oss)

Under Onsdag (Var inte med första matchen, bilderna är fotade då)
Moälvens IBK - Team Kalix= 2-0 (till oss)

Örnsköldsvik IB 98 - Team Kalix= 4-1 (till oss)


Under torsdag kvartsfinal och semifinal
Kvartsfinalen
Örnsköldsvik IB 99 - Team Kalix= 4-3 (till oss) de hade två lag

Semifinal
Guyfs (?) - Team Kalix = 2-1 (till dom) sista sekunden gjorde dom mål.... Blev skit ledsen, typ alla började gråta

Under fredag Plaserings match, 3-4 plats
Örnsköldsvik IB 98 - Team Kalix= 2-1 (till oss)
Så vi kom 3:a och jag är skit nöjd med det !!

Vi har ju badat och sånt, orkar inte berätta för då blir det så lågt och tråkigt inlägg! ;)






Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ta bort fotot eller sudda mitt ansikte inte världens snyggaste. bilden på mig och Johanna ! ;D <3333

2011-01-11 @ 18:52:47
URL: http://livetenligtottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D