This is what i´m going to do tomorrow

2011-01-03 ♦ 16:44:50

©BY:EMELIE (tror jag)

Jag är den med nummer 3 !!
Imorgon kommer jag att åka till Övik, klockan 8.00 far vi från sportcity och så tar det typ 6-7 timmar..... Har också en match imorgon, fast vi har ju matcher varenda dag (4/1-7/1) tror jag iallafall
Kommer kanske göra ett tidlinställt inlägg som jag skrev i det förra inlägget.
Har packat i dag och det är snart klart, kommer bli ganska mycket saker! Kanske tar med kameran dit! Har gjort en ny design och bytt bakgrund på bloggen, tänkte att jag skulle göra det eftersom jag hade haft den andra så länge, hoppas att den blev ganska bra! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D