You said you wold never leave

2012-12-15 ♦ 14:43:45
Bild från igår
Hade ingen ork att uppdatera igår, men hade en super rolig dag! For först och åt på Kina med klassen och sedan bowlade vi i en timma och slutade kring halv två. Hade träning lite senare och efter den kom Emma hit och sovde hos mig, vi såg på en bra film, åt popcorn och pratade i flera timmar om olika saker. Idag då vi vaknade bestämde vi oss för att fara på stan och handla julklappar, så nu är det klart! Har för ett tag sedan kommit hem och tänker nu plugga lite och sen vet jag inte vad jag gör. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D