Vart jag mig i världen vänder

2013-04-29 ♦ 19:46:34
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm II
Redigerade just två bilder som jag fotade då vi vär ute en sväng och promenerade. Blev ju dock väldigt lite bilder, hehe. Denna måndag har faktiskt varit helt okej, bortsett från att jag var sjukt trött då jag vaknade. Har även hunnit bocka av ett prov, som denna gång var ett idrottsprov.
 
Annars så har jag tagit mig tid och räknat lite matte till provet vi har på fredag. Har även andra prov och inlämningar inom kort, så kommer inte ha så mycket annat att göra på dagarna framöver. Fotbollsträning har jag också hunnit med idag och sitter nu ny duschad. Nu tänker jag räkna matte och sen vet jag inte vad jag gör, hörs!

Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

Vilka fina foton :)

2013-04-29 @ 19:56:09
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Emma - The one and only

fina bilder:D

2013-04-29 @ 22:06:53
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D