Dålig dag

2013-02-02 ♦ 20:44:01
Hej bloggisen! Dagen har i stort sett varit super dålig, började med att jag vaknade med halsont och for sedan med mitt bästa lag till Arvidsjaur för DM. Började sedan uppvärma för det kändes som att jag inte hade ont i halsen mer. Efter vi sprungit ett tag började det bränna i halsen och var tvungen skippa matchen. Vilket jag även fick göra på den senare matchen. Hade lite feber då den var slut, ont i huvudet och halsen, så var tvungen åka hem med busschauffören helt själv för att inte smitta andra och för mitt eget bästa. 
 
Nu är jag äntligen hemma och mår bättre än förut, men fortfarande ont i halsen. Ska nog göra mig en fruktsallad för att bli på bättre humör, hörs!

Kommentarer
Postat av: ida|foto

usch, krya på dig :)

2013-02-02 @ 22:11:01
URL: http://iidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D