Don't you worry child

2013-02-17 ♦ 13:01:20
Min goda smoothie som jag gjorde igårkväll
Känner att jag blivit sämre på att blogga på sistone... Har inte haft tid och de senaste dagarna jag haft ont i huvudet då och då. Igår hade vi iallafall match mot Notviken, där slutresultatet blev vinst med 14-2, vilket kändes bra! Däremot kan jag ju inte säga att de gick så bra för mig, kan väl hänga på att jag inte hunnit träna så många gånger sen jag blivit frisk. Idag har vi match mot dom igen, fast hemma denna gång. Hoppas att det går bättre då!

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Mums!

2013-02-17 @ 16:43:26
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Li

Har veckans blogg på bloggen, var med och du har chansen att bli länkad i en vecka :) kram

2013-02-17 @ 21:22:11
URL: http://liella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D