There's just no one that understand me like you do

2013-05-24 ♦ 18:13:47
Nuläget
Känns bra att det är fredag idag! Mindre bra är ju dock att nästa vecka kommer bli såå stressig, har massor i skolan. Ska försöka hinna skriva på min fantasy i helgen och även plugga till so- och matte-provet. Gjort bort diagnosen idag och har även fått resultat på två prov, är väl nöjd!
 
Idag efter skolan cyklade jag, Linda och Ebba ner på stan för att fika, sen cyklade vi även runt och bara var ett tag, vilket var roligt! Kom hem kring halv fem och har sen dess ätit lite, läst bloggar, läst igenom so;n och sen har jag inte hunnit nå mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Cajsa Torres

Hejsan! Hoppas att du har en fin fredagskväll ? Ville bara berätta att DVD tävlingen är nu avslutad och vinnarna är publicerade, ta en titt på min blogg för att se om just DU vann! :) Stora kramar / Cajsa Torres - www.chawey.blogg.se

2013-05-24 @ 20:09:34
URL: http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D