Januari 2010

2011-01-10 ♦ 14:31:28

Hade min gamla kamera (en kompakt)  + minatyrerna kan ni trycka på så blir de större
Dissa minen! Jag var mycket i backen och åkte bräda och snowboard !


   
Fotade



Var med kompisar






   
Fotade ännu mer

Jag har inte så många bilder från Januari men jag har just lärt mig att fota om jag säger så, men jag var också i backen ganska mycket av tilden.
Jag har sett att ganska många gör såna här inlägg så jag ville också prova det. Kanske ska göra fler, då får ni ju se gamla bilder m.m

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D