As soon as you stop wanting something, you get it

2013-04-23 ♦ 21:20:46
Fin våroutfit
Tisdag var det idag då, vanligtvis brukar ju denna dag vara den kortaste men var tvungen fara och bada på bonustiden. Dock var det inte alls tråkigt, så det vart ju inte så dåligt ändå. Jag och Linda gjorde det vi var tvungna och sen stannade vi och bara tog det lugnt där ett tag. Väl hemma tog jag mig nåt i magen eftersom jag var super hungrig. Har även försökt plugga lite, men de går verkligen inte bra.. hehe.

Kommentarer
Postat av: ida|foto

så härlig outfit :)

2013-04-24 @ 19:12:46
URL: http://iidas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D