Finally back

2013-06-12 ♦ 16:36:55
Åh, första avsnittet på säsong fyra har kommit ut nu!
Hej! Var ju ett tag sedan jag skrev men hade tänkt göra det i förrgår. Har varit och tältat med vår klass och 8E en natt, vilket gjort att jag inte kunnat uppdatera då. Började med att cykla dit 3 mil, om man räknar biten jag cyklade hemifrån till skolan också. Det var ju perfekt att vi hade värsta motvinden man kunde ha också, var till och med tvungen att trampa i backarna. Väl framme hade vi lite uppgifter man skulle göra i olika grupper, var olika tävlingar som skulle hålla på tills kvällen. Annars åt vi, sov och grillade. Var faktiskt roligare än jag tänkt att det skulle bli!
 
Idag steg vi upp tidigt och var ganska snabba på att packa ihop alla saker. Cyklade sedan hem tre mil och kan ju säga att mina ben är en hel del död, 6 mil på två dagar. Väl hemma packade jag upp allt, tog en dusch och la mig i min sköna säng.

Kommentarer
Postat av: Qui Ngo

Vill veta vem A är nu nu nu nu!!

2013-06-20 @ 22:50:43
URL: http://ngo.webblogg.se
Postat av: Elina

Älskar serien!

2013-06-24 @ 20:00:57
URL: http://soderholmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D