Shake it off

2012-01-23 ♦ 14:30:02

Ska snart slå igång en film och äta detta.
Tänkte berätta om min helg i det här inlägget, har nämligen åkt tåg ända ner till Gävle och sedan buss till Sandviken för att spela andra SM kvalet med mit underbara innebandy lag! Det började alltså på fredag kvällen med tåg resan under natten, sedan var vi framme någon gång kring 11 tiden på lördagen i Gävle och gick till Scandic hotellet för att sova där. Jag sovde med Johanna i hotell rummet, man fick gå på stan om man ville så jag och Johanna gjorde det. Köpte blandannat den där ansiktsmasken nedanför och lite andra saker. Senare på kvällen åt vi en riktigt god middag på en Kina resturang som jag skrev iförrgår. Nästa dag alltså igår åt vi hotell frukost och packade ihop sakerna för att åka buss till Sandviken och spela fyra matcher. Orkar inte skriva vad varje match blev, men vi gick iallafall inte vidare till finalen. Åkte sen på kvällen hem med tåget och har idag kommit hem.
Än fast det inte gick så bra har det varit en otroligt rolig resa med en massa minnen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D