Only you can give me that feeling

2013-02-26 ♦ 12:39:57
En bild från insta som jag fotade imorse @llindalandstrom
Sådär har mitt hår sett ut idag på, fixade det lite snabbt imorse. Har prao denna vecka och praoar på miksa, som är en frisörsalong. Hittills har det varit roligt, men det finns ju dock egentligen inte så mycket att göra för mig. Har gjort mer än jag trodde i början iallafall. Fick sluta fyra igår och idag fick jag sluta efter lunchen, så sitter hemma nu och tänker snart dra mig ut i det fina vädret och fota. Bilder får ni nog se senare. Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: det är bra med mig :) vad görs?
har lagt till dig nu :) blev nr 169 :)

2013-02-26 @ 14:24:16
URL: http://baratilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D