Turn up the lights

2013-09-20 ♦ 22:59:00
Från ikväll
Vädret denna fredag var väl inte det bästa, har regnat en massa. Så bestämde mig för att städa rummet idag och har även bytt sängkläder, ska bli så skönt och lägga sig nyduschad i nybäddad säng, nästan så att jag längar lite! Hann även hälsa på farmor sväng innan vi for hem och såg idol. Förresten så beställde jag hem ett filter till kameran och även ett par skor under tidigare idag.
 
Provade redigera bilderna ovan på ett sätt jag nästan aldrig brukar göra, var så himla dåligt ljus på bilderna så man kunde ju dölja det lite med effekten, hehe! Nu tänker jag svara på kommentarer innan jag tänker läsa lite och sen blir det nog att sova. Hoppas ni hade en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Emma Mattsson

Mysbilder! Och älskar ny bäddad sääng :D

2013-09-21 @ 12:05:27
URL: http://www.emmwah.webblogg.se
Postat av: Mathilda ♥

Mysiga bilder!

Åh vad kul, bara 11 dagar kvar :D

2013-09-21 @ 18:20:58
URL: http://grahnforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D