No time to waste

2015-07-09 ♦ 17:14:10
Känns som om det enda jag lägger ut är collage men hinner fota så himla mycket bider mellan varje gång jag uppdaterar så. I måndags började jag sommarjobba som jag förmodligen kommer att göra totalt fyra veckor som det ser ut nu. Det går väldigt mycket energi till att jobba från klockan sex på morgonen till tre på eftermiddagen så jag orkar inte göra så mycket då jag inte är på jobbet. Ikväll blir det dock att fara ut och springa, kommer nog vara segt men vad gör det liksom? Orkat träna de två föregående kvällarna så är nog ingen skilnad idag.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Collage är ju himla bra ändå tycker jag, roliga att titta på liksom

2015-07-09 @ 22:41:46
URL: http://vinylbrus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Follow on Bloglovin

16 år, bosatt i Norrbotten, gillar fotboll & innebandy och att umgås med mina vänner. Fotar med en Canon EOS 550D